دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

خدا و انسان در قران - توشیهیکو ایزوتسو، ترجمه: احمد آرام

کد: 

 

https://yadi.sk/i/gl0O0wHxfxSnA

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 18:29

سلام
ممنون از شما

مصطفی حامدزاده پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 13:46

لطفا مجموعه آثار ایزستو را با ترجمه فارسی درایمل ارسال نماید
من روز قبل به شما پیام فرستاده بودم اما در ایمل من هیچ کتابی تا اکنون نیامده است

محمد سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:06

از اینجا هم میتونید دانلود کنید
https://archive.org/details/KhodaVaEnsanDarQoran

مهرداداحمدیان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:55

سلام.من کتاب خدا وانسان درقران نوشته ایزوتسو را تقاضا دارم.

s پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1395 ساعت 14:06

من به این کتاب نیاز دارم

احمد قصیر یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:09

من به مطالعه در حوزه مباحث قرآن و معناشناسی علاقه دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد