دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

شعوبیّه، ناسیونالیسم ایرانی - محمودرضا افتخار‌زاده

کد: 

 

https://yadi.sk/i/aIvw34vjoaetf

نظرات 1 + ارسال نظر
افتخارزاده محمودرضا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:04 http://fehresteasar.blogfa.com

با درود.این کتاب باهمه ی خوبی هایش نارسایی هایی هم دارد . نگارش مقاله ی نخست ان کار نابخردانه ای بود و این ناشی از« اگاهی کاذب» من بود که هنوز دچار ت«ازی زدگی» بودم .«مقاله شهربانو »نیز بسیار نابخردانه بود چراکه اندکی بعد دریافتم که اشتباه کردم و این اشتباه را در «وبگاه ایران شناسی» تصحیح نمودم.ای کاش پیش از گذاشتن این کتاب در این سایت با من مشورت می شد تا «مقالات ایران شناسی» را به جای این کتاب در اختیار می گذاشتم.اکنون نیز پیشنهاد می کنم که مقالات مفصل ایران شناسی در 300 صفحه به گونه پی دی اف را دراختیار شما می گذارم .مخصوصا مقاله مربوط به شهربانو را که خواندن آن بسیار ضروری است.اگر پیشنهاد مرا پذیرفتید به نشانی بالا با من تماس بگیرید.بدرود.

بسیار سپاسگزارم و آماده دریافت هر نوع کتابی که این دو کتاب را به چالش بکشد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد