دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

پیاده سازی شبکه های کامپیوتری

کد: 

 

http://rs10.rapidshare.com/files/217601458/Network334__www.iranmeet.com_.zip

نظرات 1 + ارسال نظر
یاور دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 http://dariushbest.blogfa.com/


(((حتما بخون)))
هر کلیک 80 تومان
عزیز یه سایت ایرانی هست که پورسانتش عالیه
تبلیغاتی رو بهت میده (مثل تبلیغ جومونگ) اونا رو بزار به قسمت ویرایش قالب وبلاگت تا تو وبلاگت نمایش داده بشند . کد
برا ی هر یک کلیک که رو تبلیغاتش زده میشه 80 تومان پول واریز میکنه به حسابه بانکیت
اگه وبلاگت پر بازدید باشه میتونی به یه در آمد خوب برسی .
بعد از یک ماه میتونی پول رو از حسابت برداری
اگه خواستی عضو بشی برو به سایت من . اولین متنی که تو بالای وبلاگم نوشته شده و کلیک پذیر هست (اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها) رو انتخاب کن و در بالای صفحه ای که باز میشه گزینه ی ثبت نام رو انتخاب کن .
تبلیغها مال سایتهایی هست که سی دی میفروشند
میتونی همه ی توضیحات رو از سایت ببینی
فقط از طریق لینکی که تو سایت من هست عضو شو . اینطوری به نفع هر دو مونه . چون من تو رو معرفی کردم پس اگه رو تبلیغات کلیک بشه امتیازم میره بالا .
پس مطمئن باش من خودم رو تبلیغاتت کلیک خواهم کرد .
بازم اگه اشکالی داشتی خبر بده
یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد