دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

سلام دوستان 

 

اگر به دنبال کتابی هستید که در این وبلاک نیست خوشحال میشوم بتوانم کمک کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
jimmy یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:21

salam .
donbale ketabe ( 10 ghezelbash ) hastam lotfan komak konid

هادی صداقت دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:10

با سلام
ضمن سپاس فراوان بابت آنچه که انجام می دهید ...و مرا هم برخوردار کردید از آن؛ میخواستم خواهش کنم در جستجوی کتابی باشید از هوشنگ پیمانی به اسم " راجع به صادق هدایت صحیح و دانسته قضاوت کنیم"
کتابی بی نظیر است که سالهاست در جستجوی آنم و جای آن هم در کتابخانه ی شما خالیست...با وجودی که من خود از شیفتگان قلم و قدم هدایت هستم و این کتاب تحلیلی آسیب شناسانه است از نظرگاه روانکاوی بر آثار او که چندان هم راه انصاف نپیموده است ...اما کاریست جدی و هدفمند ...شاید بواسطه ی همین خصیصه اش آنرا هم دوست می دارم. به هرحال، شما نیز اکنون یکی از امیدهای من هستید...برای یافتن این کتاب.
با آرزوی بهترین ها برایتان یا حق

هاشم شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:27 http://aghghuyulunha.blogfa.com/

سلام
خیلی ممنون از کتابهای فوق العاده شما
1-می خواستم اگر ممکنه کتابهای کشف الاسرار و عدة الابرار از رشیدالدین میبدی و انسان کامل از عزیزالدین نسفی را در سایتتون بر دانلود قرار دهید .
2- در صورت امکان کلیه کتابهای موجود در وبلاگ را برای فروش به روی سی دی قرار دهید تا از این راه بتوانیم از کتابها استفاده کنیم
با تشکر و خسته نباشید به مسئولان وبلاگ

محمد چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:10 http://aghghuyulunha.blogfa.com/

سلام.وبلاگ بسیار بسیار خوب و جالبی داری.من از وبلاگت خیلی خیلی حال کردم چندین تا کتاب هم دانلود کردم آموزش زبان عبری . پیشگوییهای اون فرانسوی و چندین و چند کتاب دیگر دان کردم.راستی یک سوال چه جوری میتونم اینها رو از Pdf به html تبدیل کنم.برای ریختن در وبلاگ یا کارهای دیگه اگر میدونی به من بگو.راستی با تبادل وبلاگ موافقی؟؟؟؟

فکر میکنم باید از convertor استفاده کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد