دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

دانلود رایگان انواع کتاب

این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در جهت بالاتر رفتن سطح دانش دارد.

گزارش منتشر نشده از وزارت کشور

کارمندان وزارت کشور دادن بیرون:  

 

افراد واجد شرایط رای: 49322412
 

افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078
 

تعداد آرای باطله: 38716 1
 

میرحسین موسوی خامنه 19075623
 

کروبی 13387104
 

محمود احمدی نژاد 5698417
 

محسن رضایی میرقائد 3754218

نظرات 8 + ارسال نظر
میهن دوست دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:03

به نظر من خانم صنم کازرونی بهتره این قدر جو زده نشی .من به کار های شما علاقه دارم ُمن شما را دوست دارم .من برای خودتو ن می گم .من ایرانی هر قدر هم احمق باشم این حرفهای شما را باور نمی کنم . عزیزم خدا کله را به انسان داده است که مقداری فکر کنه .من نه طرفدار احمدی نژاد هستم نه موسوی به نظرم باید این دو را با کروبی گرفت و سرهایشان را در زمین کاشت . این سه نفر با بعضی بسیجی نما ها مملکت ما را به گند کشیدن .
خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت کند.

خیلی قدیمی شده

گوسفند جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 http://kolahzard.blogsky.com

بع بع
اون وزارت کشوری که اینقدر بی در و پیکره و اخبار محرمانه اش همه جا هست بهتره خرابش کنن و جاش آغل گوسفند بسازن.
اینجوری لااقل مشکل مسکن ما حل میشه!
ببین آرما چه حرفایی رو باور می کنن!!
اونوقت به ما میگن گوسفند!!!

محمد جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:40

خداوکیلی بعضی ها خیلی پررو هستن . جالبه که جنایتکار خونخواری مثل احمدی نژاد رو محبوب این ملت می دونن

ایران چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:32

اقا ارش اونا که تو خیابون بودن یا برا خوش گذرونی اومده بودن یا واجد شرایط نبودن. خواهشا منطقی باش

ایران چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:28

چرا فکر میکنی خیلی میدونی؟!!!!!!فکر کردی از اونایی که اون بالا نشستن رو کرسی سیاست بیشتر میدونی؟چرا با این کارات میخوای آشوبات و اغتشاشات مملکت رو زیاد کنی؟ با این کارا آقای موسوی رو تخت ریاست نمیشینه، فقط کشور و هموطنای عزیزمون نابود میشن. خواهشا این مطلبو پاک کن.مرسی

آرش سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:23

اتفاقا این اعداد خیلی هم درسته بهتره به جای این که از کرباسچی بپرسی بری از کسایی تو کوچه خیابون هستند بپرسی که به کی رای دادن

میثم شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:55

حتی رییس ستاد کروبی (کرباسچی) هم به کروبی رای نداد
اونوقت چطور ممکنه که 13 میلیون رای بیاره ؟ !!!
اینهمه مطلب و کتاب می ذاری یه کم فک هم بکن ببین این معادله چقدر بچگانه است

میثم شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:54

سلام صنم جان
تو باور می کنه که کروبی با اون مناظره افتضاحش 13 میلیون رای بیاره ؟
نامه ای به این مهمی که مشروعیت نظام رو زیر سوال می بره، بدون طبقه بندی محرمانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!
میشه ؟
ساده نباش
بازیچه هم نشو
اعتماد رو از کسی که می فروشه نخر، اعتماد اکتسابی است .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد